Måndag igen...en annorlunda sådan...

Idag har jag umgåtts med min mormor städat och tvättat hennes bil =) hon vart så glad så...=)  har inte hänt så mkt mer, suttit i möte ikväll, är ju med i styrelsen i röfors...haha...måste ju ställa upp för byggden =P



År glad för er <3 kommer alltid vara.... älskar er mina raringar =)  kom en tår av glädje efter samtal....



Känner mej helt plötsligt som en gammal nucka =P haha... alla närmaste vännerna har stadigt förhållande, bor tsm och de flesta väntar redan barn... usch känner mej lite efter alla.. en annan bor hemma "igen" efter ett år i örebro och ett kraschat förhållande bakom mig... de e ju nu jag börjar mitt liv känns de som och då sitter alla har sånna fina pojkvänner och har det mysigt, en annan umgås med sin mamma en kväll då alla andra är upptagna, för Mia hon är ju på Rhodos till oktober, hon är väll en av de flesta av mina vänner som inte väntar barn  eller är singel.... men vem vet kanske kommer hem med en grek =P
Ne men jag är sååå glad för allas skull <3 det vet ni....kommer ju ha en hel hög med bebisar att besöka, och jag sitter gärna barnvakt =P får ha det o se fram imot...

Kärleken kommer la när den kommer, men vill oxå ha så mysigt som alla andra.....

Ne ska inte va bitter min tid kommer la, när ja e 35 =P

Ne ska ta o dra ett gammal täcke över mej o vakna upp till en ny dag och nya utmaningar!!!


Kommentarer
Postat av: angelica w

Du känner precis som jag med andra ord =/

2009-06-11 @ 17:23:26
URL: http://angelica87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0