Rätt rolig sak...

Bara en siffra fel i ett mobilnr kan man hamna vart som hellst...det  vet jag nu!!!

Började i lördas när jag va på folkrace så smsa jag med stina och bad om Lindas nr för jag tänkte jag skulle skicka ett sms o hejja på na eftersom hon skulle köra, o jag fick ett nr av stina o smsa Linda ( va jag trodde) men fick inge svar o tänkte väll inte mer på de utan att hon hade fullt upp o sen senare på dagen så träffade jag ju Linda o tala lite men tänkte aldrig på att fråga om hon fått mitt sms..... o idag fick ja ett fint kedje sms som jag skickade vidare till vänner o så... så skickade jag även till Linda igen... o denna gång fick jag svar o då stod det såhär:

Hej Erika! Tror du skickar till fel nummer, fick ett i lördags också. Ingen fara skedd men bättre att dom hamnar hos rätt person =) Hälsningar Johan.

Haha , nu vart Linda helt plötsligt en Johan i min telefon. Sökte på eniro nu när ja kom hem för o se vart han bodde o han bor i Sundsvall...undra om han e snygg =P haha nerrå me så kan det gå när det blir lite fel på en siffra lr så!!!!

Tror jag får fråga Linda själv om numret nästa gång!!!! =P

Imorn får ni hålla tummarna för mig ,ska köra bilrunda  ensam imorn på närkeslätten får se om ja kommer hem igen!!! Får sparka fart på gpsen så ska de la gå bra o hålla sej på rätt sida vägen e ju högerstyrd bil!!! lite nervöst åkte ju första gången i måndas, o då åkte jag ju med en kille, nu ska jag va helt ensam!!! =/ det ska la gå bra hoppas jag!!!!

Ne ska ta o slappa i söffan lite....

Hej hopp =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe va roligt !

Självklart ska du få mitt nummer vännen =)

Kramizar på dej

2009-06-03 @ 22:01:58
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Cajsa

Haha va roligt! Synd att Karln inte va en Örebroare hehe då hade du ju haft en dejt direkt asg!

2009-06-03 @ 22:36:23
Postat av: Erika

Ja Cajsa fasiken oxå de hade ju vart någe de ju ;)



Tack Linda nu har jag ditt rätta nr så slipper johan stackarn bli mer trackad av mej!!!



<3

2009-06-03 @ 22:57:24
Postat av: stina

hej gums!

det var meningen med nr..



hehe ne skoja bara, var inte meningen att ge dig fel.. men lite kul var det!! snurriga jag!!



pösss

2009-06-05 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0