Så va det söndag igen....dagen efter festen....

Ja hur ska man förklara gårdagen?? som vanligt så är ju förfesten bäst, men de va helt ok på parken med med The Hub caps och The Refreshments... 

Igår så var jag först till Stina på födelsedagskalas + hennes släkt, va så trevligt och jätte god smörgåstårta och tårta =) sen när släkten hade åkt och det va jag, stina & tobbe kvar så korkade vi upp, jag drack vin redigt gött... sen bar det av till Fjöget ( Fjugesta) till Magnus på förfest och där va Linda & Peder och sen kom cattis...


Stina o hennes Tobbe och hans syster Linda =)


- Erika gör någe roligt....

va rikitgt kul, spelade biljard, dansade, och så fick jag ju för mej att hoppa studsmatta , Peder va inte sen att haka på och sen kom även tobbe...men inte så bra kanske o hoppa när man e lite onykter men kul va det =)


Peder kör alla fyra stilen, jag försöker hålla balansen och tobbe samlar kraft för at resa på sej...

Sen när kl började bli runt 22 tiden så tog vi partybussen mot vretstorpför att lyssna på The Hub Caps och The Refreshments..
va helt okej, lite dåligt med folk, men kan ju bero på att de inte va så där kalas väder =/
Men svängde allt på mina lurviga, körde allt några bussvängar både med Magnus & Peder....
Man kan ju stöta på det mest knepiga folket när man är ute, först kom de fram en gubbe och mumla någe o peka mot skogen, ja sprang därifrån fortare än kvickt, sen kom det en gubbe kanske 60 + och frågade om ja kunde krama han, ja bara nee varför de, jo för jag vill de du e ju såå fin, usch nee tack o så gick jag... sällan gamla gubbar ska komma fram till mig...
kan la va någon i lite yngre ålder och inte 60 +:are.......

Ne men det va en helt okej kväll... spar vissa saker för mej själv =P



Peder och jag längst bak i partybussen på golvet.....


Stina chaffören, sen Tobbe, Linda och Magnus...


Idag söndag är en seeegar dag, bara slappat i soffan..blir lätt så...
Väntar ju på mormor med som ska komma idag ifrån norrland, tycker hon e tuff som kör nästan 80 mil själv ner till oss =) Hon e ju faktisk snart 80 år....ska kalla na för stålmormor =)

Ne ska ta o hitta på någe, lr slå på en film o götta mej..ingen som vill va med???
Tar jag ska mumsa lite tyskchoklad såå gött =)

//erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0