Så var det fredag igen...=)

Idag har det vart lugnt med jobb så jag fick en "ledig" dag och  den dagen gick i städnigens tecken...har nästan städat hela huset, rensat skit på mitt rum o dammat, dammsugit,skurat golv, duschat blommorna =P så nu e det rent o fräscht på rummet, känns skönt....

Igår var det ju jobbardag, dagen då jag själv skulle köra postrundan med bil, ute på landet. Fick en genomgång av gpsen och den skulle man ju inte lita på till 100 märkte jag ju.... hamnade lite på fel "väg" men ja kom ju rätt men ja jag säger inte mer...=P sen tänkte ja de bäst o tanka ifall de blir så att man snurra bort sej totalt, så jag åkte o tankade gick ju kalas, o sen när ja skulle starta bilen så startade inte gpsen, fick lite smått panik va faaan hade ju knappt börjat min runda o åka tillbaka te jobbet skulle ju bara ta extra tid...efter lite fan o helvete fick jag fart på apparaten och åkte vidare, o sen när ja åkte så dog j*veln igen, efter lite fan o helvete igen så startade den igen... sen gick det som tåget.....
Har ni sett rallybrudarna? men i den filmen är det Ulla (Eva Röse) som vill köra rally o hon tävlar med sej själv mellan de olika gårdarna... kände mej nästan som henne när ja åkte mellan mina brevlåder =P detta kommer jag gilla, rally på grusvägarna o högsta volym på stereon, kan man ha bättre jobb??? I vinter kommer det bli sladda av =P och köra bil som är högerstyrd e ju skit kul o sen e de ju automat bara gasa!!!!! *Löv it*

Tänker inte säga va jag gjorde igår efter jobbet, tog en snabb vända på stan o kikade marknadsafton o så va ja in en sväng på Vero Moda =P hihi....

Imorn så är det Stinas dag, för det är nämligen hennes födelsedag =)  ska dit på fika och fira henne, sen blir det antagligen fest på kvällen, o kanske parken? vi får se, den som lever får se....
Hoppas vädret vill hålla sej fint....har ju vart sådär idag, men nu ikväll är det kalas...men lite kallt =/

Ska krypa upp i soffan nu o fortsätta se talang, mamma åkte nyss iväg hon ska ut o röjja på jacobssons loge tydligen blenders som spelar, bror han har redan gått o lagt sej, han har jobbat hela dagen sen tidig morgon... får ju säga Grattis te pöjken han klarade ju sitt släp kort onsdags så nu kan han köra bil, lastbil+ släp, bara gratulera och nästa fredag tar han Studenten =) lillgrabben blir stor han med....

Ska fixa lite pöpcorn nu...=) ha en bra fredags kväll alla goa =)

såå mysig såååå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0