Så var man tillbaka efter helgen....

Så är man tillbaka igen, efter en supderduper helg i Lidköping/Floby.....

Åkte direkt efter jobbet i torsdags, som tur så gick det rätt okej på obbet förrutom att det pissade ner hela dagen så man var ju lagom blöt när man kom till jobbet... men men vem har dött av lite regn....inte jag.... så hem o packa in i bilen och sen köra te Lidköping till campingen där och möta upp familjn eriksson och ta sej någ gött o dricka... och sen hugga tag i att få upp party tältet... jag tog äran att vara fotograf när folket jobbade med att få upp tältet...

folket sliter...

det tar sej...


färdigt....dax att inreda....

vart en kväll i tältet och snacka lite och bara softa....och sen inta natten...

Fredagen klarblå himmel.. jag jublade =) åkte till ica och handlade de sista till midsommar middagen... sen tillbaka till stugan hämta resten av folket och åka in te Lidköping och fika på rådhuskonditoriet.. o på väg in bara himlen öppnar sej o det bara vräker ner regn...ja gråter (nästan) men som tur så gav det sej och det klarnade upp igen...avnjöt en underbar go fika, och sen gick vi en sväng på stan, blev mitt 2:a par solbrillor för året =P ifrån Gina...sen en tröja på rea och ett armband på rea på veromoda.. och sen en deo, strumper och någe som jag ska testa o använda hårband flätat ifrån  H&M.... och efter det så blev det att åka te campingen och dumpa av lite folk så åkte Emma o Jag te ica igen för jag skulle köpa en tatto tidning som ja hittade på fm men som ja inte köpte som jag ångrade mej o kte o köpte, hitta ju en tattuering jag fastnade för och ska ta o fundera på o skissa om lite så kanske man ska ta o göra den =) gillar den skarp, kanske kan få till en bild på den som jag kan lägga upp här..... sen va det sova lite middag så man skulle orka med kvällen... så byta om och halv 7 va det midsommarmiddag =) redigt gött....älskar det, sill, färskpotatis osv och nubbe, vi sjöng och söp =P..... sen frammåt 8 tog jag o Emma racer golfen mot Floby för ferre...o när vi kommer utanför lidköping kommer ja på faasiken glömde ju min redbull i kylen i stugan...satans.. va skulle jag nu grogga med??? kan ju inte köra renat bara... så när vi kommer te skara så blir det raggar runda där föro hitta en affär som är öppen men de va ju inte de lättaste, men vi hittade pressbyrån o va ju tvungen o ha så fick köpa redbull för 20 kr /st .....men blev bara två.... fick räcka.. sen drog vi vidare mot  floby..o haha även emma körde på en fågel, lr den döda sej själv, för den flög på oss i bilen..knäppisen....2:a fågeln på 2 dagar som ja kört på.... va e detta??
Väl framme i floby så dumpa vi lite saker hemma hos Emma, sen åkte vi till festen hos Emil....
och där va det röjj, dans i garaget, va redigt kul...dansade natten lååång....
Riktigt kul....skratta och hade kul, träffa lite udda folk men va kul fick ju sej ett gott skratt...
Spelades allt ifrån disco till eddie meduza =P det va högklackat och trädojjer...=P
frammåt 03.00 så va det dax att traska hemmåt till emma för sussa.. vissa ville ju inte att ja skulle sova där utan hos dem... va 2 st som erbjöd sej att jag skulle följa med någon av dem hem... men de fick dissen av mej....
- Erika nu tycker jag du är lite snål =P /Anton

inte lätt o va poppis bland floby killarna...=P haha

Lite bilder ifrån kvällen...

Martin, Emil (festfixaren) och Emma <3


Min babe <3


skåååål


Löva ya Babe <3

Somnade ifall hos Emma runt 04.00 tiden och vaknade igen runt 9.00 tiden...lagomt seegt frammåt 12 tiden tog vi racer golfen för att åka te Lidköping igen...o där va det stegande sol, fram med bikinin och solstolen för att steka lite =) suuuuper gött... Sen kom familjen Brisbo och då blev det lek med Wilma 6 år och Filip 3 år =) sååå goa ungar... gick te campingens tivloi så de fick hoppa hoppborg och åka karusell =)  senare på kvällen blev det Grilla och en o annan grogg och en smultron sup....gött..... blev en lugn och mysig midsommar kväll.....

Idag söndag va det städa ur stugan, fika och sen kl 12 lämna stugan för att åka hem =/  somnade utanför lidköping och vaknade när vi stannade på gården hemma...gött sussa ca 1½ timme =) och så har man de roliga kvar att packa upp =/  fixade det sen kika sällskapsresan som nu e slut.... ska fixa matlåda sen sova typ jobba imorn....seeegt....

Hoppas alla goa haft en lika bra midsommar som jag!!!

Emma "syster" fixa nu så vi kan åka te olstorp på arvingarna...blir det åka limo med Floby gänget =)

Nu har jag skrivkramp...vi höres en annan dag...

Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: stina

Låter som du haft en toppen helg! vi får ses nån dag och skvallra ;)

puss o kram

2009-06-21 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0