5 timmar med Stina på salongen....

Yeees det är det längsta frisör besök jag har gjort.... tur att jag har en underbar vän som Stina som är frisör som hjälper mig med mitt hår!!!!
Vi började kl 10 idag och vi var klara klockan 15....=P tog sin lilla tid, men än är vi inte klara!!! Men vi har haft en trevlig dag, snacka skit och lyssnat Lars Kristerz =)

FÖRE:


innan besöket


efter avfärgning


första omgången slingor...


och så vart det =P

Inte bästa kortet men min kamera e ju skit så det får ni stå ut med.... Lite ljusare nu och det e niiice... Kanske blir lite mer slinger i veckan vi får se...men e riktigt nöjd för det e inte mkt kvar tills man e en blondi igen ;) 

Vi har avfärgat håret en gång, sen folie slingor i 2 omgångar och klippt igenom det och ändå är håret i fin form =) skönt de att det inte slet så på håret!!!!!

Imorn blir det jobba av =) tydligen mkt post =/

Ne ska glo lite tv =P

TACK STINA FÖR IDAG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Trixie

jo de är bra :) så fint det blev! :)

2009-03-09 @ 21:04:43
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Trixie

måste också klippa mig.. vill förnya mig lite.. :p det kan behövas.. hehe. ja eller hur är dom. ;) allt bra med dig idag?

2009-03-10 @ 14:42:00
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: JA

Nice!!!

2009-03-12 @ 09:15:56
Postat av: Anonym

så fint håret blöev gumman! :D

2009-03-12 @ 22:47:16
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0