Dax att sova...

Ska slänga ihop ett inlägg innan ja ska sova...
Har jobbat idag.... gick bara bra... Spelat bra låt hela dagen så man blev pepp att jobba!!!

riktigt bra

Läste en rätt rolig lapp idag på jobbet som låg i jobb pärmen för det post nr jag skulle dela på...


haha hungrig hund =P

har redan vart med om en hund grejj när ja delade på ett annat post nr..
va i en lägenhet ja skulle dela post till va en rätt tjock tidning.. och när ja kommer till dörren till lägenheten hör jag hur det kommer en skällande hund imot förren fast innefrån lägenheten så ja ska stoppa in tidningen hinner knappt få in tidningen så känner ja hur hund fan biter tag i tidningen o jag vart rädd så jag släppte tidningen så den ramlade tillbaka på min sida.. då hade hun fan bitit rakt igenom tidningen så det var ett stort jack i tidningen ena hörnet va uppkäkat av hunden!!!!

Ja det kan hända mkt på jobbet fast man bara är en liten brevbärare =P
En ny jobb dag imorn...får vi se vad som händer....

GOD NATT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0