En dag i Örebro city med Zeeba!!

Inge jobba denna dag heller... o eftersom de inte blev det så hade ju ja o zeeba planerat att ses... blev med henne till spa huset och fixade hennes naglar.. riktigt nice.. och jag vart sotis....så jag skrev upp mig med för att fixa mina ;) och efter det blev det en lunch med mamma som oxå var i stan... o sen va det bara ge sej ut på lite shopping ;) 

Blev:



gjorde inte av med alls mkt pengar idag så... kul o handla på REA ;)

Tänkte även visa lite annt nytt som köptes förra veckan...



Har ju inte visat vad som köptes i Göteborg


det är bara en del av vad jag köpte, fattas ett par chinos, solbriller, underkläder,bok, småprylar och massa hudprodukter =P

Ny garderob nu inför våren/sommaren....

Ne hoppas alla haft en bra dag.. jag ska te tv nu och se Unga mödrar!!!

Hej hopp!!!!

Kommentarer
Postat av: Trixie

okej, va bra :) jag har inte läst boken men de kanske är lika bra för filmen brukar ju aldrig va lika bra.. ;p

2009-03-03 @ 19:51:58
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Anonym

så typiskt! ;s hoppas du hittar den ;) snygga kläder!

2009-03-03 @ 21:54:12
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0