En dag med Stina!!!

(Detta hände igår och när jag hade skrivit allt krånglade datorn så jag inte kunde publicer.. så jag gör det nu)

Måndag.. inge jobba idag.. rätt skönt ändå har ju inte vart någe kul väder  idag direkt, började tok snöa på eftermiddan o de snöar än =/... trodde ju snön va påväg bort.. men icke!!!

Idag så har jag vart med Stina.. åkte till henne runt kl 10, så åkte vi hem till hennes föräldrar där hennes häst står som skulle ut o rastas =P hon tog hästen och jag tog Djezz (hunden) så gick vi en sväng på lite mer än 3 km, riktigt skönt men halt som tusan!!! men det gick kalas, riktigt skönt!!!


stall katterna...vet inte va de hette men kan kalla dem humle o dumle =P


Stina med sin häst... namnet på den har ja glömt..=P

Stina på sin häst....


Djezz o jag kastade lite boll....

Efter promenad så åkte vi hem till Stina igen o fikade lite.. te o bullar =) snackade ltie skit o vart lite smått utråkande, så sa vi de vi tar bilen te marieberg o glor lite... så de gjorde vi.. och larsson köpte inte ett enda klädesplagg!!! va riktigt nära men så sa jag ne inte mer kläder nu!!! enda ja köpte va en semla och en festis och några "bumlingar" godis ;)
det var det enda.. tycker ja va riktigt bra av mej!!!

Ser fram imot nästa måndag... ska det ske HEMLIGA saker ;) ni får se nästa vecka... kanske..=P


Kram


Kommentarer
Postat av: Trixie

fina bilder :) händer inget spec. i veckan eller jo bio imorgon ;) i taket lyser stjärnorna och på fredag slumdog millionaire.. :D vad ska du hitta på?

2009-03-03 @ 11:51:26
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0