God morgon, lr god förmiddag....

Ligger i sängen och fixar med min blogg... vad tycker ni?? inte så stor förändringar men tröttnade på headern så jag fixade och trixade till en ny!!! gillar den mkt bättre!!!

Idag blev det inge jobba, men ändå vaknar man kl 07.00 för de brukar ringa runt 07.00..känns som kroppen är inställd på att vakna då ifall de ringer om jobb... men det är surt att vakna så tidigt och inte kunna somnan. men igår fick jag rycka in och jobba en sväng, men de ringde redan i onsdas om jobb då... men men, får jag´ju en "ledig" fredag.... min bror tyckte jag skulle baka en kladdkaka åt han... och har inge bättre för mej så det skulle jag ju kunna göra.... men skönt o slippa jobba idag, för då hinner jag pyssla med lite annat och fixa till mig innan jag ska till sandra på tjejkväll =) ska bli mysigt o träffa brudarna igen, kännsinte som vi ses alla så ofta.. men det är surt att STINISEN inte kan komma =/  men men får en hel dag med henne på måndag om planerna går som de ska =)

Har inga större planer för helgen så det blir en helg hemma o "mögla"  vart sugen på bada, va ju 1000 år sen man va i Gustavsvik det skulle vara niiice =) 

Längtar till sommaren då man kan åka båt, vattenskidor och bada o sola och götta sej =)  och alla grillkvällar .... v. 30 har jag sakt ifrån om jobb nu så nu e de bara planera Sunne 2009 ;)

Ne ska väll ta o rycka upp mej lite nu,  ha en bra fredag,,, höres senare....


Kommentarer
Postat av: Trixie

mm längtar med till sommaren! :) vill bli brun man känner sig så blek o tråkig nu.. :p

2009-03-06 @ 10:44:52
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Elin

Assnygg blogg! Trevlig helg!

2009-03-06 @ 10:54:20
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Trixie

ja jag håller med ska bli riktigt najs.. :)

detsamma :)

2009-03-07 @ 17:33:22
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0