Helgen går mot sitt sluta =/

Söndakväll har nyss sett One three Hill... bästa på länge.. men de sluta ju inte helt bra så nu får man vänta en vecka tills nästa gång..=/
Helgen har vart helt okej, har inte gjort någe speciellt... igår var jag med Mia till mariberg och trängdes med alla andra människor som ville shoppa... sen var ju Pernilla Wahlgren där och Jonathan Fagerlund där och sjöng...lyssnade inte så mkt men fick lite kort på dem...inte dem bästa men endå...


Pernilla Wahlgren


Jonathan Fagerlund

Blev lite shopping men handlade mest böcker på bokrean =)
en bok saknas Mia Törnbloms bok, Så dumt...



Köpte även Janet Leons skiva sjukt bra!!!!!!
den har jag spelat rätt mkt det senaste dygnet....


blev även en stickad kofta ifrån gina, ska fotta den men orkar inte.. =P

Idag har det vart en riktigt degar söndag... somna sent i natt men ändå vaknade jag halv åtta... då var det kört.. så jag tog med mitt täcke o la mej i soffan framför tv o slog på tv o kikade på vasaloppet låg o såg det hela dagen typ tills första man gick i mål,, sen va drog ja på mej mjukisar till nattlinnet som ja fortfarande sitter i och kl är snart halv 8 =P så gick ja ut o hämtade ved va kallt här inne så tände ja i brasan o la mej i soffan igen o kikade mer tv på datorn, kikat på Andra Avenyn, har ju inte följt det stenhårt men nu har jag sett så nu hänger jag med i svängarna... riktigt bra att man kan se program som man missat på internet....
Senare i kväll kommer väll ena broder hem.. känns bra slippa sova ensam i stora huset.. inte kul alls ja får ju för mej massa saker när ja är ensam.. har ju skogen mot baksidan o åt de håller har jag fönstret, känns som nån ska stå o kika in på mej.... Men imorn kommer mamma äntligen hem så då är allt i sin ordning igen =)
Visst de är suuuper skönt o få vara lite ensam, men det är skönt när resten av familjen kommer hem med....
Får se om det blir någe jobba denna vecka..  har inte hört någe ikväll ifall.. men de ringer säkert imorgon bitti =S

Saknar någon att dela saker med....♥

Höres imorn alla.... hoppas ni haft en bra kväll!!!! ska ta mej en alvedon o krypa ner i soffan igen.. har inte den snälla huvudvärken, kanske beror på för mkt dator...=P

hej hopp!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo de kan man ;) annars hade ja inte sagt de.. hihi

2009-03-01 @ 21:57:40
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Trixie

Ja den va bra :) Verka bara som dom hade kopierat den från någon men det känns som att det är lite sjukt.. Jadå min helg va OK din med?

2009-03-02 @ 11:52:36
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0