Känns skit allting just nu....

Skit söndag....skit helg.. skit allting....

Blir så besviken på vissa människor, som inte kan låta mej leva mitt liv, ska HELA tiden lägga sej i och vara så förbannat nyfikna på vad jag gör.... ni sabbar bara för mej nu.. snälla låt mej vara i fred!!!!

La mig igår med magont, vaknade idag med magont+ huvudvärk känndes som man hade en rejäl baksmälla...
men rörde inte ens spriten igår... fast nu ångrar man nästan det.. hade vart gött med en sup!!!

vet inte vad jag ska skriva... inte sugen alls på blogga.. känner för ingenting just nu....=/
Livet känns surt just nu.....



Denna kille skulle ja vilja ha som son....


kikade på one three hill man bli glad av o se denna lilla mysiga kille =)

Ne ska kika vidare på Gosspi Girls sen blir de se lite Beck... lr sova ska jobba imorn =/

Hoppas ni har det bra alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0