Lördag den 21 mars

Va någa dagar sen sist.. vad har hänt sen senast??


Jobbat onsdag och torsdag.. igår var jag till örebro med mamma.. hon skulle klippa sej så vi gick en sväng på stan.. käkade lunch med mamma och bror.. sen skulle mamma klippa sej så jag och bror fixade ltie saker till min cykel som jag sa fixa till på imorn.. sen så gick jag med han för han skulle köpa nya tröjjer.. så jag tog med han till Jack & Jones och fick på han ett par snygga t-shirtar som han även köpte... sen lämnade han mej för han skulle hämta sin tjej.. så jag fick gå själv på stan en sväng... va inte såå kul attgå på stan som de brukar.. men fick med mej 2 st ögonskuggor och solpuder ifrån H&M.. sen gick jag till mamma där hon klippte sej och satte mej där o väntade..
När hon var klar så åkte vi u till Eurostop till Ica Maxi och handlade mat... usch va folk de va, var inte alls på humör för detta.. morsan vart överkörd av en unge med en liten vagn.. va nära på dö av skratt - Kan ju inte köra på tanter sådär, sa Mamma.. haha.. sen när vi skulle ute ifrån Ica så är det snurrgrejjs som man ska gå igenom, mamma gick före sen kom ja med kundvagnen sen kom det en ättrig alkis med sin förbannade rullator och hade så förbannat bråttomt, men de går ju inte gå fortare i en såndär snurr grejj för den går ju i sin takt.. ne alkisen mosa på som fan rätt över mina fötter med sin j*vla rullator.. faan va sur ja vart.. inte alls på humör för sånt...
sen åkte vi hem.. va hemma runt kl 6.. mamma började med pizzan och ja hade planer för att åka te stina & tobbe o kika let`s dance.. sen när ja hade käkat pizza och skulle ge mej av så vart de ändrat... åkte istället till A-sund ;) där ja kikade let`s dance o sen såg vi film, ja såg ifall hela medans du "vilade ögonen" hehe...
Så där vart ja kvar inatt ;) kom hem runt kl 1 idag...
Stina & Tobbe sorry men ja tror ni hade mys ifall utan mig =P

Ne nu ska jag in i duschen för sen på möte kl 17 och efter det är det pub afton i röfors med dricka o dans.. men e inte såå pigg på det.. vi får se...skulle va gött med lite popcorn o dega i soffan =)


hoppas ni får en trevlig lördag!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0