Nervös....

Igår var det Motala som gällde för att shaka loss till Lasse Stefanz... jag och mia åkte dit med Mamma och Ingrid.. va riktigt kul!!!! Dansade loss på både disco dansgolvet och sen på dansgolvet där Lasse Stefanz spelade!!!!
Hade en rikgti kul kväll.. träffa massa folk som man inte har sett på jätte länge...


jag innan kvällen....


Olle Jönsson


Lasse Stefanz



Jag & Mia ;)

tack Mia för en skit kul kväll =) fick oss våra skratt... vita leggins & hörselproppar =P hahaha


Idag blev det en sväng till stan, köpte mej lite nya mjukiskläder såå de blir mysa i dom ikväll ;) med  mera...;)
och en ny bh ifrån change så nu har jag äntligen en bh som sitter som den ska... fick hjälp med storlek o allt så nu sitter de som en smäck =P haha

Sitter o funderar på om man ska smsa Stinisen & Tobbe o se hur de har det i Stockholm de ska ju på melodifestivalen i globen!!! Stina den lilla fisen vann ju 2 värsting biljetter till finalen!!!!

Ne ska byta om lite, äta och sen ge mej av te hemlig ort =P hihihi

Herrå höres imorn!!!

Inspelningar ifrån igår... inte de bästa men men...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va kul! :D

2009-03-15 @ 15:00:37
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0