Redan fredag den 13???

Man kan ju undra.. dagen började helt okej..åkte till jobbet för att jobba lite.. när jag kom ut på min cykel runda började det snöa/regna vart ju blöt o det va bara skiiit o jobba... men var klar i skaplig tid så jag inte vart så sen hem... på tåget hem ringer Stinisen och berättar att hon har vunnit värsta vip biljetterna till finalen av melodifestivalen på lördan!!! och det är ju inte helt fel o vinna det så det är ja glad för eran skull =)  vi hade planerat en kväll i motala med Lasse Stefanz o den kvällen såg jag riktigt fram imot.. men förstår jag ju att Stina o Tobbe hellre åker te globen än fjuttiga Lasse Stefanz... men då kom ja ju på att Zeeba va ju skapligt sugen på dra te Motala.. smsa henne om hon fortfarande ville med, men då hade hon dragit sej ur, skulle göra någe annat lr vad det är... så nu har ja ingen o åka med.. kanske Mia men de e inte säkert.. så vad F*N ska man göra nu då??? Fredag den 13 blir min riktigt otursdag... får väll bli hemma o glo... så tråkigt... inge kul o sitta hemme själv, vill oxå ha någon o dela fredakvällarna med.. alla har ju någon men inte jag =/ börjar bli riktigt tråkigt nu...=/ vissa är ju redan på gång med barn ju, känner mej lite efter nu!!!! men men min dag kommer väll!!!

Nu låter jag riktigt depp idag... men låter mer än var det är!!!!


Ligger i sängen o har nyss kikat på beck... ska se andra avenyn o sen sova....

Får se vad som händer i framtiden... den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge... finns det ett ordspråk som heter.. men vad vet ja.. nu känns det bara skit....

God natt på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: stina

snuttan! du får inte var depp juh!! hoppas du får med dig någon!! vi hörs, kramar om! <3

2009-03-11 @ 07:39:42
Postat av: zeeba

gumman, jag har skitdåligt samvete, tyvärr kan jag inte säga varför riktigt än men när du får reda på det kommer du bli riktigt glad =) Tycker om dig iaf pöss o kram

2009-03-11 @ 09:10:26
Postat av: Sandra

hallå bruden. jag vet precis hur du känner! det är för jävla tråkigt ibland att inte ha nån, tycker jag oxå. skulle ställt upp o följt med till motala om jag inte jobbade! du kan väl komma dit å ta en bio, lovar att bjussa på popcorn ;) kram!

2009-03-11 @ 10:53:55
Postat av: Trixie

var fre den 13e förra månaden med.. :p lyckades inte hända nåt oturligt med mig iaf.. hehe.

allt bra här.. :)

2009-03-11 @ 14:09:52
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Daisy

ja vill till Motala!! =)

2009-03-11 @ 21:40:00
Postat av: Erika

Svar till Sandra: Du är snäll du som bill muntra upp mig, men nu blir det motala ifall!! Men du den 10/4 får du inte jobba då e det motala som gäller =) Kramisar!!

2009-03-12 @ 19:56:22
URL: http://eriiiikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0