Så vart det måndag igen....

Gjorde en fuling idag.. men det ska inte upprepas jag lovar...;)  men va tvungen att få sova ut imorse....

Helgen har vart riktigt trevlig.... åkte i fredas ner till mina barndomsvänner i floby....
hämtade emma i falköping efter hon slutat skolan.. så åkte vi ner på stan o besökte systemet för o fixa gött dricka... sen åkte vi till stationen och hämtade Thomas ( Emmas Kille)


sötisar...

Sen åkte vi till floby för att ta igen oss lite och se filmen som jag och emma ALLTID kikar på... Sånt är livet riktigt bra film med Helena bergström och Jacob Eklund ;)
Sen så började vi med maten för kvällen blev taco sallad, riktigt gött.. så knäppte vi kvällens första cider...=)
efter 8 tiden s kom Emma & thomas gäng med vänner.. va riktigt kul, vi satt o snackde o drack riktigt trevlig ;)
när klockan blev mitt i natten så tackade fölket för sej och vi gick o la oss...
Lördagen 08.30 ringde alarmet då va det dax för SHOPPING.. började shoppingen i falköping på bästa vero moda butiken i detta land... där hittade jag mej ett par snygga jeans =)... sen styrde vi volvon mot skövde för mer shopping... efter att snurrat runt i skövde o på alla parkeringshus så hittade vi en plats där vi parkerade och styrde mot city och alla affärer...=)
Resultatet efter 4 timmars shopping blev : 

* 1 par jeans veromoda
* 2 st tröjjor ifrån gina tricot 49 kr /st
* 4 par trosor oxå gina.. rea...
* 1 handväska H&M.. rea...
* 1 jeans kjol vero moda....

Efter all shopping va jag o emma döa.. så vi åkte hem igen till floby slappa i soffan och tog en fika med thomas....
blev resten av dagen liggandes i soffan.. sen runt kl 8 beställde vi pizza fixa till oss, sen kom folket ifrån fredan igen o denna kväll vart det ännu mera fest och vi hade så trevligt så kl 06.00 på söndagen kom vi i säng....=P då var man trött... men sen kunde jag inte sova så länge så kl 12 va vi uppe igen.... städade och handlade mat och lagade mat til lkl 4 då Mamma, Annsofie och Jörgen kom hem och även johanna kom....
Sen åkte jag och mamma hem.. stannade till vid hornborgarsjön... för mamma ville se tranerna... de va nästan 13000 traner plus ett x antal svanar och andra fåglar... faan va de skrek... =P

Idag måndag tog jag en skööön sovmorgon... städade lite här hemma, vårstädade mammas bil.. sen åkte jag till stina och  vi drog vidare till skopunkten.. sandra ifrån örebro ville att vi skulle komma på kvällsfika hos henne efter kl 17.. så vi shoppade varsina par skor på skopunkten fast ja fick mina av stinisen så snäll som hon e... lr ja jag köpte ju mat till kvällen och skjussade runt på henne så.. men det va snällt =)
Sen va vi över på marieberg och där vart det mer shopping...

- pengar är det inte svårt o göra av med sa Stina

jag och stina gjorde en fuling.. kanske därför vi vart så snurriga o shoppa för mkt =P hahaha

Blev:

* 1 par skor
* 3 par trosor gina =
rea
* 1 bas linne på gina....
* 2 tröjjer på bikbok= rea (svarta tröjan är det en stjärna på ena armen syns inte så bra )
* 1 skjal på bikbok
* 1 tufft armband på bikbok....



Efter mariberg åkte vi in till örebro för att hälsa på sandra och jossan va oxå där =)
så vi gjorde varma mackor och snackade massa skit och planerade lite om långfredan =D *LÄNGTAR*
men runt kl halv 8 så åkte jag och stina hem.. släppte av henne i viby sen åkte jag hem... och nu sitter ja här och ska ta och sova... ska upp och jobba imorn =)

Hoppas ni alla har haft en bra helg och måndag....

fick min skatte sedel idag... måååååååånga pengar till mej =D kanske blir en resa för dem... räcker ju dom till och lite till ;)

GOD NATT!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har också dem jeansen med slitningar.. de är såå snyggt;) och vita converse.. mums mums

2009-04-01 @ 22:25:33
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0