Söndakväll o helgen går mot sitt slut!!!!

Eller för mig som inte är som alla andra och är fast anställd o inte jobbar månda-fredag så kan ju jag vara lite "ledig" när som hellst... men imorn har jag "tagit" ledigt för jag ska ha en heldag med Stinisen vi ska leka lite, lovar det kommer upp bilder imorn kväll =) för kameran ska med!!!!!
Fick en autograf igår av Stina på min hand igår.. o glöm inte om hon blir en kändis så var jag den första o få hennes autograf har bildbevis =P


lite suddig men ni ser ju att det står Stina


Somna kl 03.00 inatt lagom trött efter mitt uppdrag som chafför...det gick kalas... va nån rackare som hade kört på tok när jag åkte hem på motorvägen hem.. men som tur va polis o ch ambulans redan på plats så jag kunde brumma vidare hem till sängen o sussa.. men fick inte sova så länge.. ja e ju lätt väckt så jag vaknade ju till när resten av familjen rörde på sej o tyckte man skulle stiga upp.. så kl 09.00 va jag uppe på vingliga ben o käkade frukost men gick snabbt tillbaka till sängen och mornade mej lite =P o så har dagen sett ut.. pendlat mellan tvn och datorn och sen nu ikväll var jag på bio i röfors city =P såg valkyria....bra film..men hade nog förväntat mej lite mer...


ne ska ta o slå på en film på datorn och sen sussa, måste ju vara pigg tills imorn... känner mej redigt trött nu!!!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll =)


Kommentarer
Postat av: Trixie

heello. allt bra? :)

2009-03-09 @ 18:40:50
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0