Torsdag och full fart mot helgen....

Så var det torsdag igen o helg imorn... om ja inte åkte på att jobba, men det märks imorn...
Jobbade en sväng idag, vart en soft dag halv 11-15.30 och bara vara inne o sortera brev lr "kamma" som det heter egentligen!!!!


jag i mina gröna kläder...


min lunch ida... *mums*

Känns som jag har tjurat färdigt nu och ÄNTLIGEN fått med mig Mia imorn, men det kostar mej att betala hennes inträde på 150 kr + för mig med.. .. men va gör man inte för att få med sig Mia till motala!!!!  har ni sånna vänner som är så snälla ???? som bjuder er på sånt???

Men säger bara det att STINA & SANDRA du bokar ni FAN inte in någe den 10/4 alltså långfredan!!!! för då ska ni med mig till Motala!!! Zeeba hon har dispans och varför det säger jag inte för det e en HEMLIS hon har en rätt så bra andledning så!!!
Så bäst för er att ni skriver upp det i kalendern redan nu!!!!!!! annars j*vlar =P

Känner mej peppad som tusan imorn.. jädrar ska vi shaka loss Mia o ha såååå kul o berätta för alla sen hur kul vi hade o att de missade de!!! =P haha ne nu ska vi inte vara sånna...
Lasse stefanz kommer tillbaka i höst med så ;)
 

Vet inte vad det är för känsla som kommer fram.....=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de naturgodis i påsen? :D

Fest ihelgen? :)

2009-03-12 @ 22:45:03
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0