Underbart...

Solen skiner himmlen är klarbå fåglarna kvittrar snön smälter e inte de ett tecken på vår då??? säger bara det UNDERBART!!
Hoppas nu att våren är här för att stanna så det inte kommer en massa snö =/ för de vill jag verkligen inte ha... Man mår så bra nu när det e ljust ute och så här udnerbart väder.. det bara spritter i kroppen =P vårkänslorna är kommen..


tänk när dessa blommar o e fina...=)

Har varit ute på en skön promenad i detta underbara väder.. kom in för en stund sen, håller på o snyggar till mig lite för att sedan kl 13 ta tåget till hallsberg för att träffa stina på salongen o göra lite mer slingor i mitt hår =) bli lite vårfin ;)

Satt nyss o tänkte på en viss person och precis när jag tänkte ta mobilen o smsa så fick jag ett sms av den ja tänkte på.. sånt kan vara lite läskigt... men då måste ju h*n tänka på mej ;)

Talade med en gamal vän på msn i söndas som berättade en sak för mej som fick mej  o inse att de inte går att lita på dej längre... trodde inte detta om dej men de blir bara mer o mer tydligare för varje dag nu som går...och tur är väll det att man äntligen fattat!! kan man inte bara vara ärlig för?? ärligheten kommer man längst på, sanningen kommer ALLTID fram....

Ne ska äta lite och sen åka om en stund....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0