Att göra listan....

Att göra listan för dagen var att
* Städa...
* Tvätta
* Packa....

Allt är fixat, nästan... packningen som är halvklar...lr den är typ klar är bara "nissen" som ska ner.... på svenska necessären.....

Har tvättat mina sängkläder hänger nu ute på tork..ska bädda i dem sen...såå underbart på månda natt att få komma hem till ett rent rum och en ny bäddad säng =) finns inge bättre än en renbäddad säng =)

Packningen har gått bra, har bara använt halva väskan =) såå nu kan ja shoppa mkt med mig hem ......har inte packat nu överdrivet som jag brukar, så detta ska nog gå vägen.....*stolt*

Måste tömma kameran med, har ja än inte gjort..för den måste ju med ner te deutschland =) måste leta rätt på en bok jag ska ha med mej o läsa på flyget, så måste jag ladda min ipod och fylla den med musik....tar ju inte mer än 1½ timme att flyga ner men ändå...kan va gött o lyssna på musik och ha någe att läsa =) ska bli gött o flyga tycker de e kul...bästa va ju flygresan te Thailand...kanske va för de va 1:a klass...;) men ändå...tycker de e en frän känsla... är jag väll om att tycka att de e kul att flyga =P

Annars har ni det bra??
har ni sett någe nytt på denna sida??? Har suttit o pillat lite med designen...det får duga för nu.....

Ne kanske ska tag i detta nu o försöka ja jag vet inte vad....


Vill oxå.....

Kommentarer
Postat av: Trixie

nej jag tänkte se den i veckan.. :D är den bra ? :)

2009-05-13 @ 21:17:22
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0