Blondie ;)

Hej hopp på er dönickar =P

Idag har det varit fullfart hela dagen...åkte till Stina för att snygga till min frippa lite =)...fick en mindre smärre chock när ja klev in där...fast ja visste ju om det egentligen men fick en liten chock ifall =) Stina nu välkommnar jag dej till den Blonda klubben ;) du & jag nu, helan o halvan ;) <3 hihihi
Efter lite flams o skratt så satte stina saxen i mitt hår och snygga te det lite.... sen va de på med den snygga mössan o fixa slingor... ser ju ut som en svamp med ogräs på när man sitter med mössan o allt hår uppdraget =P
Glömde ju tag kort på hur stinisen ser ut, men det ska jag allt fixa ;)
Runt halv 12 va stina klar med min frippa och ja e lite blondare igen ;) så köpte jag även mej min efterlängtade miniplattis =)


såååå bra =)

Efter min tid hos stina så åkte jag till Marieberg för att möta upp Zeeba....
Vi gick runt på m-berg o kikade på folk och prata skit som alltid <3
sen tog vi oss en lunchis på Paco`s där vart vi mätta o ännu mer runda så vi rullade vidare på m-berg...
enda ja köpte va toffsar som har en förmåga att försvinna för mej =P
sen åkte vi ut te babyproffsen o provade lite barnvagnar ;) såå mysigt =) Zeeba lova mej att jag får vara tredje chafför på eran blivande barnvagn sen ;) efter dej o "mulle" hihi
Sen vart det skopunkten där jag ÄNTLIGEN hittade mina rosa foppatofflor =)

älskar dem<3

Efter all "shopping" så skiljde vi oss åt, för jag skulle vidare till örebro tänkte möta upp cajsa en sväng o kika på hennes bebis mage...men henne fick ja ju inte tag i...åkte te eurostop handlade lite bra saker hem....
sen åkte ja o parkerade bilen och hade 1½ timme tills ja skulle fixa naglar...sprang upp på stan...gick in på Gina där jag hittade en tunika för 49 kr som fick bli med hem =)
sen gick ja till spa huset och fick göra mina naglar lite tidigare så ja va klar runt halv 6...
åkte jag hem och här sitter jag nu.....
Sitter o klurar på vad man ska packa med sej te TYSKLAND...men ja o packa går inte så bra...har en förmåga att få med mig alldeles för mkt kläder...men denna gång ska jag inte ha med mej så mkt, går ju handla där nere om det skulle bli kris =P  bättre o ha med sej mindre o få med sej mer hem ;)

Zeeba läser du detta, så är du välkommen hit imorn på fika och gå igenom mina kläder som jag inte vill ha mer....har lite tuniker som du kan få o "växa" i.....

Ne kanske ska sätta mej o rensa kameran så man har rent minne till TYSKLAND så man kan fotta mkt =)

Idag har det vart en bra dag... har kännt mig glad och mkt snygg idag ;) HAHAHA


Heppåre =P

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser snyyggt ut juh ;) Väntar med spänning på bild på Stinis :P



Haré krams

2009-05-12 @ 21:12:01
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Stina

kul att du blev nöjd gumman, tyckte oxå det blev fint! kan säga att ja fick en smärre chock när ja kolla mig i spegeln i morse.. hade glömt att ja var ljus!



hade så kul nu i tyskland!

pöss



ps! vi kommer sakna dig i helgen!

2009-05-13 @ 07:44:19
Postat av: Zeeba

Hej brullan, har fullt upp idag börjar jobab tidigare än vanligt idag så jag hinenr tyvärr inte komma...men jag kna komma förbi när du är hemma igen. Ha ¨så kul i Deutchland saknar dig Pöss

2009-05-13 @ 10:57:36
Postat av: Trixie

tre gånger? då måste den vara underbar ;)

allt bra?

2009-05-13 @ 13:23:09
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0