Grattis brorsan på 20 Årsdagen…

Torsdag 7 maj och min lillebror fyller 20 år....usch nu börjar en annan knapra iväg i antal år =/  om prick 4 mnader är det jag som fyller 22 år!!!!


Henrik fyller 20, andra bror fyller 19år  i november... Emma min underbara barndomsvän fyllde 18 i januari, i tisdags klarade hon körkortet =) va ju inte alls länge sen en annan fyllde 18, fixade körkort o sen fyllde 20 och fick gå på systemet!!! Vart tar tiden vägen??? snart sitter man väll o ska fylla 40 år och inte minns alls vart tiden tog vägen =P haha ne de lät inte bra..


Annars idag, det har regnat, regnat och åter regnat... vart till laxå och fixat lite.. Sen satte jag mig och scrappade ihop ett kort till min bror =)


Framsidan


mitt uppslaget


Vad tycks?? =)


Blev rätt nöjd......



Ne kanske ska ta tag i mej själv om de kommer lite folk ikväll.. Kanske ska ta o snygga te sej lite o dra på sej nåde snyggare än linne o mjukisar =P


Hej hopp på er.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint kortet blev;)



men du, en skönhet klär i allt;)

2009-05-07 @ 19:23:09
Postat av: Linda

Skitsnyggt!! Duktig du är =)

Kram

2009-05-07 @ 20:19:06
URL: http://eaglestar77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0