Historian om Varggropen....

Igår när jag o stina satt o talade om vad som hände på valborg... så berättade hon en rolig sak som jag hade sakt, när vi hade kommit till vretstorpsparken och skulle in i skogen o pissa innan vi gick in på parken...
man va ju inte så direkt stadig på bena...så när ja o stina sprang in i skogsterrängen så hade jag fallit pladaskt på mage i skogen, lyckats kommit upp och ropat till stina... -Stina,Stina jag ramlade i en varggrop!!!!!



HAHAHA...är nog bara ja som lyckas =P det är inte bra o hälla i sej 1 liter vin och massa cider...då kan man trilla i varggropar!!!! så akta er för i vretstorp finns det en...den ramlade jag i...hahaha...
Roliga är att ja har inge minne av dena händelse....då är det illa.. men jag roade ju Stina så hon va nära på att dö av skratt!!!!! Tur att man kan roa någon ;) Va rätt rolig den kvällen ifall innan parken....rovade både de ena o de andra....=P

P&K Erika....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0