hej hej igen....

Blev inge Titanic.. blev Roomservice och Grey´s Anatomy lika bra det =) Kanske slår på den på datorn o somnar till sen när jag är klar här....lovade ju visa vad ja köpte ida =)

Dagens inköp:

Rosa midjekort jacka på Gina för REA pris 149 Kr =)


en rutig jacka REA 199 på stadium...får bli min sportar jacka =P


mina fräcka HM pjuks =P 149 kr riktigt sköna =)


lite små plock...
* Ny nisse =P
* hårspänne
* nagellack te mina nails...
* Ögonskugga...
* Fixborste te ögonfransar..
*Örhängen 25 kr st =) Ur & Penn

detta blev det idag...så går det när larsson är i farten...måste hålla igen nu...Tyskland nästa helg...
FÅR bara nu som är bokat lägga ut på fixa av Hårt & naglarna och sen betala min minimini plattis =)

Ne se titanic nästa lr....lr så kommer ja somna på stört...

TjippTjillevipp......

P.s min header och profilbild är tillbaka =) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0