Lever trots omstädigheterna....

Kan säga att det har hänt mkt sen jag skrev sist... men de vill jag inte ta här....

Valborg va en trevlig dag men slutade att man satt o grinade hela vägen hem...=/ tror aldrig jag har grinat så mkt i hela mitt liv, för en dum grej som särade mej o min bästa vän Stina... fick komma hem o gråta ut hos mamma.. det bara brast för mej, alla känslor kom fram, det som hände på valborgskvällen, o all skit man fått.... Jag ska vara ett bollplank som alla kan stå o kasta all sin skit på mej, ja ska stå där o vara stark och ta imot, får bara ta mer o mer skit... men faan erika ta imot då, du är stark lite skit ska du väll tåla??? men inte hur mkt som helst....

Jag kan oxå må dåligt fast jag aldrig visar det utåt, utan jag är en glad o go tjej, men även lilla ja kan må dåligt... har stått ut i snart 2 år av bråkade föräldrar som inte kan vara sams, utan slutar med skiljsmässa, tror inte ni att det är jobbigt att se hur ens föräldrar förändrar sej, att de har sidor som man aldrig sett förrut... och alla säger - Ja men detta trodde man ju inte, dina föräldrar som är så snälla och rara. Ja detta trodde inte ja heller, kunde aldrig föreställa mej detta, visst har inte visat så mkt känslor om det, bara visat den starka erika att - äsch det löser sej.. men vem vill inte bo med båda sina föräldrar, de ska ju bli gamla ihop.... men detta kommer ALDRIG ske.... så var glad ni som fortfarande kan ha den drömmen....men forstätt kasta skit på mej.. klarar lite till sen bryter jag ihop!!!!!!! Ïnnerst inne har man mått dåligt, men inte visat de för man ska ta han om alla andra och sen få skit....klarar inte hur mkt som hellst......

Alla kan må dåligt, men kasta inte skit på varandra för det, ta hand om varandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0