"Lill Lördag"....

Va e detta nu då =S är det bara ja som inte ser men header o min profilbild lr?? ja kan inte se den =/ ser ni den???
Ja som slitit så för att göra om bloggen o så ser jag inte de =S typiskt....

Idag så har man spenderat hela dan i örebro, på jakt efter en present till min bror som fyller 20 år imorn o inte den lättaste att hitta på någe o köpa till, han öskar sej ju inge den ungen!!!!

Ne så det vart en heldag i örebro... x antal kr fattigare men lite kläder/skor o smink rikare ;)  En annan sak som jag märkte va att stan e full med massa snygga ncc arbetare....finns en o annan o kika på hahaha =P ifall på köpmangatan =P......

Måste ju tipsa er om min nya bloggerska som kommer finnas under mina dagliga lästabloggar... Linda Öhrn =)

Ne ska ta en dusch nu o slappa i soffa, kanske ska slå på en "alltid bra film" oavsett hur många gånger man sett den ...Titanic =)  pop lite popcorn o mysa ner sej i soffan låter helt underbart....


Ni ska även få se mina inköpt för dagen med.....



Puss på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Stinis

åh alltid kul med shopping!! vi får åka till sthlm och shoppa loss snart :) ja den filmen kan man titta på ett antal ggr.. ;) puss

2009-05-07 @ 07:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0