Lördag i minigolfens tecken =P

 Ida har åter ja & Mia slagit våra kloka huven ihop och hittat på saker... började dagen med en promenad till sjön o satte oss där o kikat ut över sjön...


sen så bjöd Mia med mej på minigolfsturnering i askersund runt 4-tiden... så hem hade ju lovat mamma o klippa gräset så fixade det...in i duschen, slänga på sej lite kläder och smink o sen hämta upp mia o sen styra volvon mot askersund...va där runt 2 tiden lr någe.... tog oss en glass o surrade strunt med mias mamma,pappa,bror o hans tjej o en kompis till... sen kl 16.00 va det dax för minigolfsturnering =) ja & mia spelade ihop...sen fick vi gå med 2 andra killar ;) och en tant o en gubbe...va redigt sköjj =)  gick sådär men kul hade vi ;)
Efter turneringen så grillade vi hamburgar och sen begav vi oss hem..drog ett varv på askersund men de va ju dödare än i graven så vi åkte hem...gick hem te mia o kikade robinsson, sen bubblade vi bubbelbad =) såååå skönt.... ska skaffa mej en kille med bubbelbad ;) hahaha.. är ju underbart gött ju =)


jag försöker få iväg bollen =P



Jag & mina lagkamrat Mia


gänget

( ni får kolla facebook efter mer bildfer, tar ju 10000 år o ladda upp dem här nu, orkar inte sitta längre)


De va min lördag......senare idag då ska jag vara med Stinisen och Tobbe ska sova hos dem...för på imorn morgon åker ja o stinisen på shopping te STOCKHOLM =)

Ne kudden nästa...God Nattt


Kommentarer
Postat av: Trixie

Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg :)

2009-05-24 @ 16:27:14
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0