Mors Dag <3

Idag är det Morsdag <3 har vart en underbar dag idag....

Jag & Mamma började dagen med en frukost på altan...myyys... sen var det att åka till Tiveden för att bjuda min bästa mamma på tårtbuffè =) det av riktigt gott och mysigt =) Får blir en tradition tycker jag.....


Jag & Min underbara Mamma <3

Sen när vi kom hem så satte jag mej i skuggan/solen och lyssnade på min ljudbok av Stieg Larsson va riktigt sköönt... men fick inte sola ryggen någe, för den brände jag upp rejält igår på folkrace... ser inte alls bra ut just nu, får hoppas det går över...inte skönt, men men får skylla mej själv!!!!! Fick sitta o sola magen o bena  =P

Sen på eftermiddagen så bakade jag en smulpajj med rabarber som mamma & jag hade till efterrätt... Till middag  gjorde vi grillspett och till de hade vi mammas underbara goda pottissallad och en grekssallad till o en flarra vin =)  och efterräten blev pajjen o glass till =)

Vart en mysig morsdag tycker jag allt =)

Nu väntas sängen ska upp o jobba imorn ska åka med o lära mig min bilsväng som ja ska ta över sen o köra själv sen om några veckor =/

Hoppas ni alla har haft en bra morsdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0