Nu får det duga...för ett tag ifall...=P

Tisdag idag..har hänt hos mig då???
Klev upp imorse runt kl 8.30, gjorde mej frukost och så fick jag sms av Zeeba som skulle komma förbi vid 10 tiden...
Käkade frukost, röjde upp på rummet och snyggade till lite...så kom Zeeba runt halv 10.... hon fick gå igenom kläderna som jag rensat ut ur min garderob och hon ville ha allt =) Hon fick massa tuniker och lite sånt... kul att det kommer till nytta för mej va de bara ivägen.....
Så fikade vi lite och pratade strunt... fick även se ultraljudsbilder på lillpysen som har bosatt sig i zeebas mage <3 känns så overkligt...men riktigt kul...ska bli kul när lillpysen kikar ut i november =)

När zeeba lämnade mig satte jag mej med datorn på altan och stylade om Stinas  blogg vart nöjd...så kunde ja ju inte låta bli min egna heller...så "hottade" upp den med lite =)

Imorn ska jag te stan med mamma, men ska ta o hälsa på Cajsa o henns bebismage...ska bli kul o träffas =)

Ne kudden nästa.....

shopping inköpen från igår kommer de kort på imorn lovar =)



Nattis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0