Nu ska ni få se....

Nu äntligen ska jag visa min inköp i sthlm:


Linne ifrån Gina Tricot


Jeansjacka ifrån Gina Tricot


Tublinne ifrån H&M


Sött linne ifrån Vero Moda


Jeanskjol ifrån VeroModa

Jag och Stina hade en trevlig dag i sthlm... var strålande väder och varmt.. tog oss ett varv runt i sthlmoch shoppade loss sen så satte vi oss hamen och mumsade glass... sen gick vi runt o gick förbi slottet o kikade...och sen in i gaml stan o glodde lite... va en riktigt trevlig dag =) måste vi göra om!!!!!

Igår så va jag in te stan med mamma, så mötte vi upp Cajsa och tog en god fika på java och talade strunt... sen gick ja o Cajsa en runda på stan... de enda ja handlade i stan va en ny bh och äntligen hittat en bra bikini överdel..en annan har ju lite större storlek på sina bröst o kan inte köpa bikini vart som helst o vad som helst för annars hänger de bara o dinglar =P hahaha.. så va inne på change o hittade en ny bh o bikini överdel, och inte nog med det så skulle hela kalaset gått på över 600 kr men som tur så e ju jag medlem o fick 50% på köpte så fick allt för bara 310 kr =) *nöjd*

Sen efter stan så åkte ja o mamma te marieberg o kikade så va ja in på gina o hittade ett liknande linne som ja köpte i sthlm och fick för mej att det va en annan färg de ja köpte i sthlm så köpte ett till linne och en matchande skarf till igår... Men när jag kom hem så va de ju samma färg ifall =/ men men går ju byta och de gjorde jag ida...=) för Mia ville in te marieberg o kika så jag följde med o passade på att byta linnet till ett vanligt vitt baslinne för 99 kr så fick ja ju 50 kr tillbaka för de andra linnet som kostade 149 kr ...=)  o som vanligt så hittade ju ja en sött tunika på veromoda som hade kommit in idag som ja köpte o den ska jag ha på brors student =) så blev det lite vågat spets leggins (vet inte om ja passar i det, kanske ser ut som en kassler) så hittade ja linne o matchande troser  i samma färg på cubus=P  så nu e det slut handlat för larsson... inte ett enda klädesplagg får komma med hem nu på ett bra tag!!!!!!!

Mina inköp idag/går

min skarf ifrån Gina Tricot


linne, troser o leggins ifrån cubus


Just det har ja berättat de att de ringde ju ifrån jobbet i måndas o berättade att sommarschemat var ju klart...en annan ska ju jobba hela sommaren förutom v 30.... så undrade de lite vad ja hade tänkt mej o göra i höst... o för hösten har ja ju inga planer inte mer än att jobb som timanställd hos er sa ja.. nä va bra för han du ska jobba för i sommar slutar te hösten o vi vill att du ska ta över efter han =)  fatta ÄNTLIGEN får man jobba heltid o få mer pengar i månaden... kan man kanske börja fundera på lägenhet o en bil =) Såååå underbart .... det ska firas med en pizza imorn o kanske en cider??? lr två efter jobbet ska ju äntligen få jobba imorn =) och på måndag ska ja ut o lära mej min bil runda som ja ska köra i sommar... ska bli kul o få sitta o köra på fel sida... så akta er örebroare på måndag..

ne kudden o ja ska tala lite nu....

Natttis!!!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Underbart att du fått jobb! Då får du se te att skaffa lägenhet i stan nu tycker jag!! ses på måndag om du klarar av din körning heheh ratta omvänt kankse är lättare sagt än gjort=)!

2009-05-29 @ 10:07:46
Postat av: Maria

Hej Erika! Kul att du gilla min och Jennys blogg :) Din var inte heller så pjåkig... hehe :)



Kramar från Maria

2009-05-29 @ 21:23:18
URL: http://sondagsmys.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Erika! Kul att du gilla min och Jennys blogg, din var inte heller så tokig ;)



Kram Maria

2009-05-29 @ 21:25:56
URL: http://sondagsmys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0