Söndag hela dagen....

Så var det söndag igen...veckorna vet ja inte vart de tar vägen... men de gör ju inget för då blir det sabbare SOMMAR =) och alla äventyr kommer ske då =)...

Denna sommar längtar jag rejält efter den kommer bli den bästa känner det på mej....


Ska till sunne v. 30....vi talar om att det blir vimmerby v. 28 fredag-söndag... sen ska vi planera in Liseberg och massa grillkvällar =) ne denna sommar kommer bli en utav de bästa =)


Helgen har vart rätt lugn... igår va de hästkraftensdag i viby som jag va förbi o kika på, men innan va vi ner i laxå o kollade in alla rallybilar!!!! Sen bar de av te viby och kika alla finfina lastbilar *kärlek* tycker de e kul med sånt...e ju lite udda....


Jan Fast såå stilig....


så ska de se ut i hytten ;)



alkmans och wuc`s bilar


Monstertrucken och Kopparbergs bilen...alltid lika fina =)




tycker ni om min snygga keps jag fick av eter på scnia igår...han va ju i viby o sålde kläder...o ja va så snygg så jag fick en keps =P hahaha

Sen kl 3 var det släktmiddag hos farmor, släkten på pappas sida va där.. Va rätt trevligt och massa god mat =)

Va hemma igen runt 21 tiden, då ringde Stinisen och då skulle hon, tobbe och tomas hämta mej skulle vi dra en repa till hällabrottet o glo.. Men de va inte värst massa raggarsluskar =P men dom som spela va rätt bra, han som sjöng va ifrån USA och hade spelat med Elvis...=) gubben va en riktigt coolning.... Runt 1 tiden åkte vi hemmåt...skönt o komma hem och få sova egen säng....


Idag händer de inte alls mkt..ska baka rabarberpaj...annars blir det lugnt.... Ska upp tidigt o köra mamma tilll hallsberg till tåget hon ska till Uppsala måndag-tisdag....

Denna vecka är jag "ledig" har en del o fixa och sen åker ju jag o mamma på onsdagskväll till Skavsta och på torsdag morgon flyger vi till Berlin till morbror =) ska bli gött o komma iväg och bort en stund =)

Ne kanske ska ta tag i bakningen...sen har ja bara lust o lägga mej i sängen med datorn i knät o se film och bara slappa....



Fick ju en kommentar i veckan..snälla va inte anonym HATAR de =S inge kul då!! Är inte farlig o bits inte =P

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0