Spritter i kroppen...

Vet inte vad det är med mej....bara spritter i kroppen kan inte sitta still o inte vet jag vad jag ska göra... nej är inte kär lr så..det bara ja jag vet inte vad......

Sitter o biter på naglarna för kl 10.30 ska min kära lillelillebror kör upp för släp, alltså köra up försläpkortet med lastbil!!!! hoppas han verkligen klarar det =) då har han fixat både B, C och CE på bara några månader =) *stolt syster*

Igår var det födelsedagsfirande av bror.... pappa och farmor kom på besök...sen så var det jag, mamma, mina två bröder henrik och johan och henriks tjej sofia...riktigt trevligt... tårtan va ju bäst...=)

Ikväll så blir det grilla och kusinen kommer tommy känd som "tarmen" skulle nog kika förbi....vore trevligt...=)



så smarrigt med rabarbermuosse och vit choklad =)


AnnaCarin är u en klippa på tårter....tur att vi har henne i röfors =)

Ska ta tag i mej nu, duschat är avklarat, sminket klart...nu är det kläder och fripan var....
Blir kanske en sväng te kumla på marken om de inte hinner börja regna!!!!

usch nu är kl 10.30 JAG ÄR NERVÖS!!!!!!!


LYCKA TILL BROR NU =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0