Bort bra men hemma bäst!!!

nu står jag på svensk mark, har gjort de nu i 24 timmar, men landa hemma i röfors idag runt 10 tiden!!!!
är blandade känslor att vara hemma, hade inte sakt nej till 2 veckor till i värmen, för här fryser man ju!!!! Kanske inte så konstigt igår lämnade man ett land med 35-40 grader varmt o kliver av på landvetter o där är det 2 grader varmt... brrr...
Har inte riktigt kommit in i dygnsrytmen för att thailand ligger ju 6 timmar före oss, så nu är jag lagomt trött o skulle kunna somna på stört, vaknade inatt 4-5 tiden o va klarvaken, är ju bara för vid den tiden i thailand va man uppe på bena o va vaken o låg på beachen!!!! men blir lägga mej tidigt iag för att åka o jobba imorn, inte jobbar på 2½ vecka, men gött att de bara är två dagar o sen helg!!! Då är det fixning av lägenheten hämtade nyckeln idag och har beställt tapeter som ska upp i helgen!!! Hoppas det blir bra nu och att hinner flytta en del så man kan börja bo där på söndag =) *Längtar*

Måste bara säga VÄLKOMMEN TILL STORA VÄRLDEN CORNELIA ANDERSSON!!!!!
Grattis Zeeba och Mulle till världens finaste flicka!!!!
Kändes så bra när jag fick erat mms, har ju gått hela dagen och tänkt på er!!!
Så himla skönt att allt gick bra!!!!!
Längtar tills jag får snooosa bebis och träffa er!!!!!!
Blir bra detta kommer ha nära tillvarandra nu när jag flyttar, kommer bli många promenader och mys!!!!


Ikväll har man invigt glögg drickandet, tog mej nyss en varm mugg glögg med mandlar och russin smaka riktigt bra!!!!!




min fina bild på solnedgågen!!!


Jag, Aliie och Emma, söt liten tjej som kom fram o ville sitta med oss =)


badbruden nr 1 =P haha


Firar fars dag på dino bar, Jag oc Jörgen!!!

Jag och Bästa EMMA ♥


Badar fötterna i poolen innan kortspel på balkongen!!!!


Nu ska jag ta en dusch o kanske sova får se...känns som det skulle vara bra!!!

Puss & Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Skönt att du är hemma :) ser härligt ut på dina bilder, måste få se alla nån dag :)) kram o puss

2009-11-11 @ 22:05:01
URL: http://stinaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det är rätt gött o vara hem, vist ska du få det, är bara 1348 st =P

Puss & Kram

2009-11-12 @ 06:05:56
URL: http://eriiiikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0