Shoppat loss på Ikea!!!

Idag har Larsson spenderat pengar!!!

Hon har köpt:
* En ny soffa på nice
* Tv bänk på ikea
* Soff bord på ikea
* Taklampa
* Gardiner till "sovalkoven"
* Vajer som ska bli min "sovalkov"
* Köksgrejjer
* Matta
* Gardinstänger

hmm glömt någe? har jag säkert men men.. minnet är bra men kort =P

Första dagen ppå jobbet med kändes sådär imorse, men blev bra sen kom snabbt in i rutinerna igen...alla tyckte jag va så brun.. tackar man för :D
Kört bil idag o pratat telefon halva dagen med, så jobbdagen gick fort.. tackar jag för!!!
sen blev det spendera kvällen på ikea med mammis, alltid lika kul!!!
Imorn fredag gött, sen är det helg och på lördag ska det tapetseras och öndag köras saker =) hoppas på att kunna sova första natten i lägenheten på söndag, hoppas!!!!



soffan jag köpte, fast en annan grå har jag på min


tv bänken som blev min....


och soff bordet som blev mitt =)


tvungen o klicka hem detta tuffa duschdraperi + 2 örngott i samma =)

Nu blir det leva på vatten o bröd =P haha

Ne sängen nu jobb imorn sen helg och MASSA FIXANDE!!!

God natt på er!!!!!

P&K


Kommentarer
Postat av: angelica w

Jag har också de soffbordet samt tv bänken :D Mörkbrunt !

2009-11-16 @ 15:57:59
URL: http://angelica87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0