Thailand 40 grader....

Jag lever.... har inte haft tid med datorn forens nu... kl ar har nu snart halv 7 pa kvallen ska snart ut och kaka matr o shoppa... blivit en del shopping...gillart...
Idag har det nog vart den varmaste dagen runt 40 grader varmt o inte ett enda moln... kan inte klaga.. just nu regnar det lite men va gort det.. ar ju anda kvall sa de gor inget... huvudsaken det ar sol pa dagarna!!!!
Kan inte klaga pa vadret idfall... skon oxa med inte sa mkt tursiter med, men nu till veckan brakar det vall loss med alla turister hogsasongen borjar ju nu... har gjort massa kul ida har vi ridit elefant o badat vatten fall, sen har vi vart ute o akt speed boats, matat apor och snorklat...vart kalas dagar... aven fatt lite privat tur pa pick up flaket... dom jag ar med har en polarer som har hus har nere sa han har visat oss runt sa vi har glidit fin fin bil...har tagit massa kort med!!!!!
Vaert underbara dagar, alllt ar sa billigt o underbart...alla borde aka hit....
nu ar det bara 5 min kvar pa min tid innan jag loggas ur... kanske skriver mer har om jag orkar o har tid, kanner att solen o havet lockar mer an en dator...sorry... men ca 30 grader hav o sooolen med 35-40 grader ar inte fel!!!!!

Saknar er allt ska ni veta!!!

Kramar ifran ett soligt thailand!!!!!


Kommentarer
Postat av: stina

Åh låter helt underbart!!



vi saknar dig massor!!

puss o kram

2009-11-02 @ 19:34:09
URL: http://stinaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ÅÅÅåå Gud va skönt det låter =) nu kommer du hem utvilad och brun som en pepparkaka!! Kramar

2009-11-04 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0