Thailand I love it!!!!

Har det bara bra har hemma, nu ar det bara sondag, mandag kvar sen aker vi tidigt tisda morgon harifran :( vill inte vill vara kvar det ar ju sa varmt o skont har!!!!!!! men man maste vall hem nagon gang...
Igar va vi pa utflykt med stor bat pa havet det kunde ju slutat illa blaste ju upp te storm och regna nagon fruktansvart da va larsson radd, brukar inte va radd men igar va jag det usch va inte kul, men som tur holl det bara pa en timme sen blev det stralande sol och underbart!!!!
Idag har vi legat pa beachen o stekt oss ar redigt varmt  over 30 grader i havet och i luften 40 och i solen dar kan man steka flasket sa det ar hett!!!!... svart pa en kvart ar kalas bra har nere....
Tanker pa er dar hemma hort att snon har halsat pa, kul for er!!!!

Ne men pa tirsdag star jag pa svensk mark och pa onsdag ar jag hemma ska hamta nyckeln te lagenheten da!!!!
Zeeba ska tanka pa dej da om inte froken andersson vill snurra pa sej tills dess!!! saknar er dar hemma ses snart... nu ar det midda och shopping som galler ikvall!!!!

skot om er ses vi nar jag ar hemma!!!!

Puss pa er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0