Lördag 10 oktober...

sitter i en enda stor röra nu, vet inte vart jag riktigt ska börja, ska försöka börja packa ner mitt rum i kartonger... ifall börja lite... tiden kommer gå så fort, för om två veckor åker jag te Floby för sen åka te Thailand.. o när jag kommer hem den 10 november på kvällen sover jag kvar i floby till den 11 nov sen måste jag hem för kl 13.00 ska jag möta min blivande hyresvärd o få nykeln te lägenheten, sen blir det jobbet på torsda o freda + att börja fixa med lägenheten så den är klar till helgen för att flytta alla saker, så man kan börja bo... längtar sååå sjukt mkt nu.... så den 11dec är det för ferre hos mej innan parken i motala ;)

Ladies night igår lite bilder :


bygg matte, lr som jag kallar han snygg matte ;)


killarna själva, Andreas Jonsson, Martin stnmark och Mikael Tornving


Anderas Jonsson


heta städare, får gärna städa komma o städa hos mig sen ;)


får gärna dammsuga hos mej ;)


Snygg som f*n, sån karl skulle man ha till sina barn ;)


snygga killar....


världen starkaste man spelar fyrilis


dansa kunde han med ;)


snygga killar i bastu ;)


dirty dancing ;)


sååååå snygg


va en riktigt bra kväll...

ne ska ta och fortsätta nu... sen blir det film mys, Johan falks två nyaste filmarna kom ju hem förrut =)

Over and out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0