Söndag den 25 oktober, dagen innan...

Nu är det nära om 24 timmar så går vi nere på landvetter och väntar på att få kliva ombord på flyget, kl 13.00 flyfter vi mot THAILAND och värmen!!!! känns inte alls helt fel, här regnar det just nu i Floby town....Ska bli så gött med sol och värme =)

I Fredags va det parken som gällde, Jag o cissi drog te parken och shakde loss...Innan parken va vi hos Lotta käka pizza o talade skit.. sen runt 21 tiden gick bussen mot Motala o parken.. va redigt bra drag, bra med folk och det va bara helt kalas =) Vill inte ta för mkt här om vad som hände...hehe.. vet ju inte vilka som kan tänkas läsa min blogg o då kan det bli dumt!!!!
Men jag är glad för hur kvällen sluta o alla fina sms jag fick av dig... =)
Vart ännu en kalas kväll på parken...nästa gång blir det 11 dec o lasse stefanz =)

Lördagen blev det all ligga i sängen ett tag, för sen kliva upp åka te hallsberg och krama stinisen o bebbisen hejdå =) sen blev det hem o packa det sista, lyckades änndå glömma vissa saker, men som tur blir det skövde sen o fixa det!!! sen tog jag tåget mot falköping och landade här i floby runt 5 tiden... blev slappa i soffan kände inte för att kliva ut på krogen, men emma va ut te en sväng... blev en kväll i soffan med god mat och kika dansbandskampen... sen satt vi och tala massa thailand om vad vi ska hitta på osv... La mej runt 00.00 han somna till lite innan emma ringde och ville bli hämtad...vart att sätta sej o köra in te falköping o hämta hem vännen!!!!

Nu ska jag sätta mej o lägga in massa musik på min ipod så man har lite bra musik o lyssna på =)

Kanske slänger in ett sista inlägg imorn, om jag hinner....annars höres vi ifrån thailand =)
Tycker om er alla, och du lite mer nu efter fredan ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Vill önska dig en superhärlig resa !

Var rädd om dej !!



Kramizar Linda

2009-10-25 @ 22:25:40
URL: http://eaglestar77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0