Ja jag lever....

Tillbaka?? Cajsa har varit på mej nu flera gånger om att jag måste börja blogga igen.. tur att någon har saknat mitt bloggande ifall...
Har ju vart lite berg och dalbana här hemma, vart tufft, men har tagit tag i vissa saker så jag hoppas allting löser sej nu...
Cajsa prata jag med i onsdas hon tyckte jag skulle komma och hälsa på henne och den nya familjen, du kommer må mkt bättre sa hon... hon hade rätt, en liten Söt liten tage på knappt 2 veckor fick mej att le igen =)  han va s liten, aldrig träffat på en sådan liten människa och såååå söt..


titta på knatten sååå söt han är!!!

Va så sköt o se att allting är bra med din familj igen Cajsa...och så glad, Tage han är ju sötast på jorden =)
Mådde så mkt bättre när jag åkte hem på kvällen, och ja va välkommen tillbaka igen när jag ville, och ja kommer igen =)

Helgen har varit- fredan va det fullt ös... slutade jobbet 16, hem handla lite käk, hårfärg, cider osv, va hemma 17 tiden, kasta i färgen gjorde maten, duschade o så, kl 18 ringer pappa du har 20 min på dej att vara klar. PANIK jag hade precis kommit ur duschen, det va bara sätta fart på hårfönen, plattången o smeta på sej smink, kläder? had eju planer på vad jag sulle ha på mej, men hitta ju inte brallorna, så fick ta jeansen men de vart snyggt det med, 18.22 va jag klar!!!! de ni 20 minuter tidigare stod jag bara i handduk och 20 min senare va jag i partyutfitt...
Sen kom pappa o hämtade mej, körde mej te Åsbro där de va förpärla, kände inte ens hälften av folket, men sandra och cissi va ju med o de va de som hade bjuit med mej o jag säger de att ja ÅNGRAR INTE att ja inte följde med, va en sån sjukt kul kväll, tyvärr tyckte jag den gick för fort, kanske va för att jag hade så sjukt kul o va la lagom fuller ;)... fanns inget att klaga på, inge tjaffs, inge bråk, inget gnäll lr någe...de va sååå bra o vi hade såå kul, ifall jag... hoppas vi kan göra om kvällen den 23 oktober... vill såååå gärna åka för de e min sista helg i sverige sen åker jag te thailand o är borta över 2 veckor!!!!!
tack tjejer för en sjukt bra kväll hoppas vi kan göra om den, vi som bildade en ny grupp den kvällen ;)
vart ju efterpärla i husvagnen som jag sov i sen, pappa hade ju med sej den som vi sov i, va för gött...förrutom att micke snarka så jag trodde jag skulle bli galen vart inte många timmars sömn.. sov lite sen när jag kom hem... duscha o tog på mej pjamasen kl 11, sen satt den där hela kvällen tills jag gick o la mej... vart en dag i soffan med film och msn ;) nya Johan Falk filmen, vapenbröder.. han är ju för het Jacob Eklund, har han alltid varit men nu börjar han bli lite grå men bra ifall =)

Ny vecka nya tag.... 22 dagar till solen, värmen, stranden o thailänska ölen =)

Det man inte gör nu, kommer man sen ångra att man inte gjorde...


Kommentarer
Postat av: Zeeba

Gud vad söt tage är !

2009-10-05 @ 07:13:22
Postat av: Stina

Skönt att du är med på banan igen ;) viket fint kort på er! puss

2009-10-05 @ 11:06:48
URL: http://stinaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0