Torsdag....

Vet inte vad jag ska börja, har bara rullat på nu det senaste dagarna... kollade lägenhet igår, den va la inte det bästa man sett, men skulle få måla o fixa till den och hyresvärlden skulle stå för kostnaderna för färg osv... så det är ju kalas... ringde idag och sa att jag tar lägenheten, så hon skulle bara kolla så det stämde de jag sa med jobb osv... så den 11 november ska jag träffa henne vid lägenheten och få nyklarna =) sen blir det att fixa o trixa tilll lägenheten så man kan flytta in så fort som möjligt =) Nu känns det som allting flyter på igen, att man får lite tur med sej... ska bli så kul att få inreda efter sin egna smak nu utan att någon lägger sej i, och det är mitt egna hem!!!!

idag efter jobbet blev det en sväng på ikea med mamma o olof, hitta lite saker.. bla en tv bänk som jag tror jag ska köpa och sen lite hyllor.... hitta även en skiiiit snygg lampskärm som jag tror kommer passa perfa i köket =) så den fick bli med hem, köpte även lite små plock osv...=) 
 Ska bli kul med flytt nu, känns så mkt bättre!!!!

Imorn är det fredag såååå skönt... bli först jobbet, sen hem till cajsa, Martin o lilla Tage och hälsa på...ska bli kul... senare på kvällen är det Ladies Night som gäller!!!! ska bli kul!!!!

Ne orkar inte skriva mer, somnar snart... är sjukt trött idag...ska bli skönt med helg =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0