Så va det Lördag igen....

EN vecka kvar tills jag börjar min resa =)

nu börjar det krypa på en att man verkligen ska åka, fast jag vart där två gånger förrut så jag vet ju på ett ungefär vad som väntas, men de känns ändå lite overkligt att man snart ska åka, men det känns som det kommer bli en sjukt rolig resa!!!!!
Dax att börja ta tag i packningen i helgen, ifall börja fundera på vad som ska med o inte ska med....

Lördag, solen skiner och det är underbart väder ute....bättre än igår då regnet öste ner hela dagen...va sådär att va ute o jobba, visst det regna de gjorde inte så mkt, men ha regnkläder på sej o springa i trapper är inte kul, man blir svett o regnkläderna sätter sej som klister längs kroppen... annars gick det helt okej att jobba, fick trevligt samtal på slutet så då gick det fort att jobba ;)
Vart 40 mins övertid, va hemma halv sex, blev det duscha och svira om och sen åka te askersund för att ha myskäll med min gravide vän zeeba =)
stannad på ica jouren för att köpa med lite goa lantchips och underbart goa ramlösa mango =) sen så vart jag stannande utanför för lite prat med en spännande vän ;)
Efter de vart det skynda sej te zeeba och se film och mums chips och dippa morötter och gurka... vi låg i varsin soffa och rapa i kapp =) haha så det ska vara!!!!!
Alltid lika kul och hälsa på hos familjen Zahedi/Andersson och snart kommer det en liten flicka bara några veckor kvar 5 lr 4 någe sånt... ska bli sååå spännande.. tur att man flyttar te staden så man får nära te er och hälsa på =) kommer bli många härliga promenader!!!! ser jag fram imot....
Va hemma efter midnatt, men vart sittandes på msn till kvart över två och prata med dej...vet inte vad man ska göra.. att det ska vara så komplicerat...bra larsson.. du har lyckats igen!!!! =P

Känns som livet har tagit en ny vändning nu....thailandresan, jobba och äntligen en lägenhet som kommer bara vara min.. underbara vänner som är det bästa jag har!!!!!!
Skulle inte klara mej utan er... vill inte rabbla alla namn men ni vet vilka ni är och all kärlek till er utan er så vet jag inte vad jag skulle göra!!!!
Tror mitt nyårslöfte för nästa år ska vara att ta vara på mina vänner träffa dem mer och ta hand om dem!!!!!

Ne nu ska jag svira om till pyssel kläder, har ett bord som står i garaget som ska förvandlas till någe snyggt...ska slipa och sen ska jag måla =)
Ska ta kort får ni se hur det blir....

Melissa Horn- så underbar att lyssna på ... tror datorn får bli med till garaget så jag kan lyssna på musik :D

ha en fin lördag alla ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas du får en underbar resa!

Du är bäst, puss o kram

2009-10-17 @ 21:00:37
URL: http://stinaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem e din hemlige väN?? nyfiken i en strut hoppas på att du skvallrar lite om det på måndag!! Kramar från oss!

2009-10-17 @ 22:22:31
Postat av: Zeeba

hiihhi....ja du larsson..tror nog då ska åka på parken ...har en känsla av att saker o ting kan hända Puss

2009-10-18 @ 08:59:52
Postat av: Stina

Bra Zeeba, ja röstar oxå för att det ska bli parken för dig erika ;)

2009-10-18 @ 16:49:56
URL: http://stinaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0