Tisdag 6 oktober...

Nu är det höst, löven faller ifrån träden, det är kallt på morgonen när man åker te jobbet, mössa och vantar har vart på de senaste dagarna... nästan så långfilsingarna åker på....
vart en vanlig dag på jobbet, fortfarande lugnt, men resten av veckan ska det ösa in post så då blir det jobba på...
Idag äntligen fick jag tag i tanten om lägenheterna som jag tala med i torsdas men hon verkade ju lite virrig, men nu fanns inte 2.an kvar =/ men 1.an fanns kvar o den ska jag kika på imorn =) o den är ledig redan nu, så jag hoppas den passar mej då blir det flytt =) 2.an hade inte varit ledig förens i januari, men som sakt är ju bara jag som ska bo så i en 1:a ska jag väll få plats i, är ju en början sen får man väll byta upp sej ;)
Så håll tummarna för mej nu om att denna lägenhet är perfa!!!!!
Zeeba min vän ska med mej o kika imorn kl 17.00, sen måste vi skvallra har lite små detaljer vi ska tala om ;)
Så måste jag ju se bebismagen som lär ha växt en del sen sist... inte långt kvar nu lite mer 1 månad kvar tills nästa bebis kommer =)

Har haft en kväll framför datorn och sett Twilight igen... aldrig fattat va de vart för film, vet bara att folk har tjatat om att den är så bra, o sen när Olof hade bränt ner den kunde jag inte låta bli o se den... säger bara de att ALLA måste bara se den... sjukt bra, ja se den bara så fattar ni!!!!


älskar denna film....


20 dagar kvar... kommer inte sluta räkna ner..ni får stå ut....

scotts- vilken natt ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Hade inte heller fattat va det var för film ALLA pratade om, så jag hyrde den en dag när jag hade tråkigt, OCh fy 17 vilken film!! är nog en av dom bästa jag sett! Ser verkligen fram emot nästa! Ha det så trevligt i Thailand!

2009-10-24 @ 09:39:24
URL: http://strawberrrry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0