1 september, tiden går fort...

Bara 6 dagar kvar tills man fyller 22 år...det tar sej....=P

Har nu legat sjukt i snart 3 dagar, men idag ser jag ljuset.. börjar bli bättre =) så de är ju tummen upp..
Den som uppfann snoret den ska jag ta ett snack med, hatar snor...usch...bara rinner och har sej o sätter sej på tvären i näsan så man får ju andnöd.... ne snor de e bara ivägen...

Men idag ser jag ljuset, känner mej inte alls lika hängig och har börjat kunna äta igen, mamma har ju bakat krämbullar de går fint ner i kistan =)
Imorn blir det jobba igen... är ju bilrunda imorn så jag kör en mjukstart....springa trappor o cykla som en blådåre känner jag inte mej 100 för...

sitter och pysslar med tipspromenaden som jag dragit på mej o fixa till röforsdagen på lörda...=P årliga händelsen i röfors...blir massa roliga saker, trollkar kommer och trollar, de e massa aktiviteter och på kvällen kommer nick borgen så de pup och dans efter... har ju lovat att hjälpa till, snäll som man är...

Tror jag ska ta en blogg pause, känner inte för att skriva, lr jag vet inte vad man ska skriva...bloggen känns så tråkig.... =/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0