11 september 22.22

Sitter i sängen med kläder högt o lågt... har slängt ut lite kläder som kan tänkas användas imorn då de e fest, vet inte va jag ska ha, kjol? jeans? va ska man ha för tröja? lr linne, midjekorta jackan? kommer det bli kallt? va ska man ha för skor, bekväma o sådär snygga lr snygga o kanske inte lika dansvänliga =P
Och så skulle jag behöva sova med, måste ju upp imorn med, tåget går 09.48, men med ett stopp i skövde på 1 timme hinns de lite shopping mayby sen tåget mot floby =)
Ska ju bara vara borta till söndag, men packar jag för mkt får jag lida för det själv för jag måste ju släpa på väskan med, o vad i sprit väg ska med? vin,spriten? och jag som ALLTID pakar för mkt... men känner att jag vill ha lite kläder o kunna välja på.... inte lätt o va tjej o heta Erika... vilka problem... fårla dra en svart sopsäck över mej =P

Ne dax o sätta fart.... höres nog inte mer förens på söndag....fårla se...

HA EN UNDERBAR HELG ALLA LÄSARE =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ville bara önska dig en kul kväll och trevlig helg !!



Kram kram

2009-09-12 @ 13:42:39
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: stina

Ha det så kul vännen!!



kramar från oss!!

2009-09-12 @ 14:07:46
URL: http://stinaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0