Funkar det??

Tydligen så har ju bloggen lagt av en sväng, funka ju i måndas när jag skrev, men jag vet inte, har inte orkat att brytt mej just denna vecka, idag fredag är den ENDA dagen som jag har slutat vid 16.30 annars har jag jobbat till tidigast 18.00, men egentligen har jag arbetstid till kl 16.00, har inte vart någon direkt bra vecka på jobbet, övertid, mkt post, alla är griniga och trötta, får punka på bilen IGEN får byta däck mitt ute i  ingenstans typ mosås på en grusväg, lagomt glad, ligga på en grusväg i shorts o t-shirt får man inte snygga ben o armbågar av... fick först skruva lös reserdäcken som sitter under bilden in under bilen få lös det, sen fram med domkraften lossa muttrarna på däcken hissa upp bilen få lös däcket på med det nya och skruva fast o sen åka... gick på ca 15 min, till och med så chefen vart imponerad... =P men har ja gjort detta förr =P
Sen i pajjadegår cykeln för någon cp har ju tagit min cykel o kört punka på den o LAGAR inte detta.... så fick ta en annan cykel o den va ju inte hel, efter en jävlig dag ute på rundan stressar tillbaka te jobbet ja då pajja kedjan på cykeln så jag fick GÅ tillbaka med cykeln =/ va så förbannad så jag va inte långt bort ifrån att börja grina för jag va så ARG!!!!! men skönt med helg slipper man arbetet för några dagar.. inte så att jag klagar på att jobba mkt, va inte alls länge sen man inte fick jobba alls så de e inte det, men inte kul och jobba över varje dag i 3 veckors tid... känns som man sover,jobbar,äter o skiter... mitt liv!!!!
Nu har jag häft ur mer lite skit...känns det bra igen....

Efter jobbet idag blev det stan en sväng, shoppa lite fick ju lön häromdagen + en lön den 25 =)
blev 2 bh:ar på change 50% på båda så de vart inte dyrt alls... sen vart de en snygg jacka på H&M ;) Hade inga större planer för helgen förens Emma sms o undra om jag inte ville bli med imorn på fest/dans o det tackar man ju inte nej till, så imorn sätter jag mej på tåget för ännu en helg i floby =)
Så skönt o komma bort o ha kul...här hemma är ju alla så kära och puttinuttiga så man jag vet inte vad... kul att se att alla är så kära o glada, är glad för allas skull så... Alla här i huset går ju runt o e så kära o allt, bara lilla jag som inte är det....ne jag är inte bitter =P
Åter till kvällen, efter shopping blev det middag på Efesos med bror, hans tjej, Pappa o hans brutta... gött värre...sen blev det bio nya beck =) Gunvald e ju för bra, och grannen med.. - Vi kan supa i sängen...
Ne va en bra film....


Så måste jag ju Gratulera Cajsa och Martin till lilla Tage =)  Hade ju fått ett mms på en söt liten kille som kom till världen idag =) GRATTIS PÅ ER!!!!!! Längtar tills jag får komma och hälsa på!!!!

Ne kanske ska styra sängen nu, måste ju hinna packa med.. tåget går ju kl 10!!!

Hej svejs lingon fejs =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0