Helgen över, måndag igen...

Helgen skulle jag kunna skriva 100 sidor om, så sjukt kul och ändå va det bara lörda till söndag jag va borta, men det hann hända mkt ;)

Lördan: Tog tåget ifrån laxå vid 10 tiden, hamnade i skövde vid halv 11 hade en timmes tid att fördriva innan tåget till Floby gick, blev en sväng upp på stan o shopping, blev ett vitt linne, en kofta och ett par örhängen ifrån gina...orkade inte ränna runt på stan så jag gick te tågstation igen o satte mej o glodde =P
11.32 gick tåget te floby, 11.57 klev jag av i floby, där jag mötte Jörgen o Annsofie och fick skjuss hem te dem o där låg emma i soffan bakis =P
Blev lite slappande, och sen ner te ica o fixa gröggvirke för kvällen och sen va vi te ekvallen o kikade in A-lagets herrar som spelade fotboll, va en fin syn för ögat =P....sen hem svirade om och hällde upp groggen....gött...
Va förfest hos oss kom allt lite folk spelade musik o snacka... sen vid 10 tiden kom "farfar" björn o körde oss te herrljunga för dans med date... va la sådär med folk =/ men kul hade vi ifall....
Fick ju sms på kvällen om efterfest hemma i floby av boysen som ville att ja o emma skulle komma, så efter herrljunga blev det efterfest med massa folk.. men vart inte kvar så länge... Jag o Emma fick sällskap av Ronny o Anton....;) Skulle gena över volvo tyckte anton de gick ju som de gick =P så vi fick gå runt, hela skiten....kallt o blött, men Anton gentleman lånade ut sin jacka, snygg va man i den skulle haft kameran.. där traskade man runt med en förstor jacka o jenaskjol sexigt värre ;)
Fick ju skratta mkt på vägen hem, va en bit o gå... men kul hade vi... ;)
Anton o Ronnyt följde oss te dörren, rediga karlar ;) Mer tar vi inte här =P 
Ne det va en riktigt kul kväll...la oss vid fyra tiden...fick ju dela säng med Emmis, vi avstyrde att de andra skulle med in.. =P haha 
De tycker ju jag ska komma ner te helgen igen.. fårla se vad som händer =P vore rikigt kul =D

EN 10 POÄNGSKVÄLL =)


Min Emma ( som min syster känt varandra i 18 år)



alla vart ju inte med, tycker ni om min lugg ville ju inte lägga sej te rätta =P


Johanna min andra syster känt dig sen du föddes =)

Ni är som mina systrar <3 
Älskar er....


Söndan: Klev vi upp vid 9 käkade frukost och slappa i soffan nästan hela dagen, tog en promenad innan jag skulle åka hem vid 8 tiden...


Sen har det blivit mkt Thailand prat med, lite planering osv, om 6 veckor hänger vi i luften på väg ner =)
Såå underbart :D


Ne ska sova nu, blir nog även en dag i övertidens tecken, har blvit de de senaste veckorna, typ varje dag och även idag och blir nog de resten av veckan med... men men får se det i pengar =)

Sköt om er alla...

P&K Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0