Helgen......

Det va inte igår....

Så var det söndag igen....så va den helgen över...går så fort så ja jag vet inte vad....

Fredas: jobbade jag kom inte ifrån jobbet förens halv 6, då åkte jag ut till marieberg för att möta Stinisen och sen jossan för en liten shopping runda... blev ett par snygga jeans shorts men mkt hål i =P blir kalas te thailand... sen blev det en stickad mys pys tröja ifrån gina.. sen så åkte jag o stinisen mot stan för att äta en romantisk midda för två ;) va riktigt trevligt... sen blev det ett snabbt besök hos sandra för att spana in hennes mysiga lägenhet...o den va såååå mysig, fuskigt tycker jag... sen blev det hämta mamma o hennes jobbarpolers som hade vart te åbo... sen blev det hem och sova...

Lördan: började tidigt för att vara i folkets hus vid halv 9 för att förberedea för röfordagen jag som hade hand om tipspromenaden gick runt o pyntade röfors med frågor och band så alla skulle hitta runt...=P mkt folk och kul, snygga poliser och brandmänn va ju där med så lite ögongodis fanns det ju =P haha....
va klara runt 3 tiden, blev det hem sova en stund och sen styla upp sej lite för kvällens pup/danskväll med Nick borgen.... vart en lyckad kväll...fick ju även en bild på mej o nick borgen... =)


de ni ;) han ser ju fräsch ut men lite fööör gamal =P

Ne vart en helt okej lördakväll...

Söndan: har gått i slapparens tecken....gött det med...

Imorn e det jobbar dag och min FÖDESLEDAG =)

Nu har äntligen min favvo program börjat... ensam mamma söker... tycker de e kul att kika på... sen få ni andra tycka vad ni vill, men jag gillar det =)

Ha en fortsatt trevlig söndag =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0