niondeiniondetvåtusenio......

Grattis kusinen som fyller år idag =)

Sverige-Malta 1-0 och Marcus Berg är ju ögongodis...sån karl skulle man ha ;)

Nu har man fyllt, så är en sak avklarad, nästa mål är THAILAND 26 oktober....och JAG LÄÄÄNGTAR SJUKT MKT =)  Kommer bli såååå bra 2 vekor i solen och värmen... slippa kala höstmörker...visst de e mys på ett sett, men jag som älskar att sola o bad passar mej perfa... blir sola,bada dricka drinkar med Emmis <3

Jobbet rullar på, vart mkt post den senaste dagarna och kort om folk...idag slog alla rekor, lämna kontoret 13.45 för att cykla ut, annars åker man ut runt 11-12 tiden, men idag slog alla rekord... men men kom igenom rundan...
Men får se det i övertid som ger pengar =)
Spelar ju ingen roll hur man cyklar i örebro nog tusan e det motvind....men men får ju träning o snygga ben =P
Imorn ska jag hämta min cykel med och mitt pass, va ju några idioter som roade sej o punktera däck på södra station, för imåndas när jag kom te södra station så va båda däcken utan luft... men va ju inte bara min cykel de hade varit på typ alla cyklar.... sånna personer skulle jag kunna strypa...varför sabbotera för andra va e de som e kul med det???
Så nu får jag kosta på lagning av cykeln, o jag som hade nya däck på redan... blir sjukt besviken på folk som håller på såhär...väx upp för FAN....

Helgen blir det att åka te floby för fest...blir nog herrljunga parken där date spelar... lär bli drag =)
Jag o Emma har alltid lika kul när vi festar....som i midsommar...bästa midsommarafton jag vart med om....


- Erika nu tycker jag du är lite snål

Följer ju inte med vem som helst hem...;)




...vissa är ju bara för mkt.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0