Vill inte vara med längre....

Vet inte vad det är med mig alls...=S känner inte för någe, allting bara e skit...
Helgen mådde jag kalas, lörda-sönda va jag ju ner te Floby "mitt andra hem" vart lite shopping ;) och sen fest på kvällen... sjukt kul, bröt ihop där ett tag vet inte vad som hände, men i rätt tid fick jag sms av M som fick mej på bättre tankar... Kvällen va riktigt bra annars, sannez va sjukt bra på att spela och snygga va de med ;) lagom med folk med så det vart en rikigt kul kväll ifall =D
Tur att man träffar sånna underbara människor, på vägen hem jag skratta så jag trodde jag skulle börja grina... vilka människor det finns...
Emma tur att jag har dej att jag får komma ner till dig och ha kul <3

Känner inte för någe alls... tror jag ska skita i bloggen ett tag med, känner att det kan lika gärna vara om man skriver lr inte...
Kräks på allt snart usch , vet inte vad det är med mig.. vill inte vara här mer... allt ska va så rart o mysigt här hemma...kräks på det nu!!!!

ska hålla ut är bara 35 dagar kvar, lr då är vi på väg... åker på måndagen, men jag drar nog te floby redan på lördan =) kanske händer någe kul då.... sen har jag o Emma bokat in 12 december Lasse Stefanz i Falköping får man inte missa ;) lär ju bli ett gött gäng som åker då :D

Ne skiter i detta nu.... vi får se när jag skriver igen...


Kommentarer
Postat av: stina

Tjena :)

Synd att du inte känner för att skriva, roligt att följa.

Glöm inte bort oss här hemma bara ;)

Får ta och gå på stig Larsson nån dag.!¨

puss o kram

2009-09-21 @ 20:17:16
URL: http://stinaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Zeeba

men gumman då....älskar dig puss!

2009-09-22 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0