Hej på er!!!!

Va inte igår, känner inte att bloggen är den roligaste just nu i mitt liv =P vet inte vart tiden tar vägen, bara försvinner, jobbar, jobbar och jobbar och när äntligen helgen kommer ja då försvinner den lika fort som den kom, det är fullt upp varje helg känns det som!!!
Igår va det 3 års kalas för Liam (robins systerson) i sthlm va rikitgt kul, Liam är ju ett charmtroll och lilla Melvin så rar så, snart springer han ikapp bror sin...

Lotta och ja har äntligen fått fingrarna ur r*ven  och börjat med våra promenader, så skönt så, ut och gå om kvällarna och prata strunt blir mkt roligare då!!!! skönt att ha någon att tala av sej lite med....
förra tisdan hade vi myskväll kväll, tog oss en promenad sen hem och värmde våra frallor och gjorde super duper goa mackor och drack varm choklad, va såå gött, måste vi göra om!!!!

Äntligen så blir det av att jag blir med te sälen den 25-28 mars ska bli riktigt kul vi är två stuger som ska upp ca 17 personer.. ska bli riktigt kul =) Älskar ju att åka skidor ska bli kul som tusan.....
Känns som detta år blir kul sälen 25-28 mars, sommarstugan blir det snart med, parken äventyr, utlandsresa med bruttorna cissi o sandra? vem vet vore fränt =) och sen sommaren med alla äventyr!!!!!
Allt känns kalas just nu, är så himla glad att jag har dej Robin♥ och vännerna mina, fast man inte ses lika ofta nu pga att det skaffas barn osv, men så är livet!!!!

Nu ska jag krypa te sängs med min kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0